Вівторок, 23.04.2024, 17:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обдаровані вихованці районного Будинку школяра Прилуцької районної ради 2018-2019н.р.

https://drive.google.com/file/d/1wnuKPdELxYfMNq86N94jx_T-FSa9R2nH/view?usp=sharing

                                                                                                                  

План заходів

по забезпеченню системної роботи з обдарованими та талановитими дітьми

 у районному Будинку школяра 

№ п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні за виконання

  1.  

Формування бази даних «Обдарованість».

вересень

Керівники гуртків

  1.  

Створення інформаційного банку даних обдарованих дітей.

вересень-жовтень

Методист

  1.  

Анкетування для орієнтованого дослідження творчої обдарованості учнів, психологічне тестування обдарованих дітей.

вересень – жовтень

Керівники гуртків, психолог

  1.  

Забезпечення участі обдарованих дітей у районних заходах.

протягом року

Керівники гуртків, методист

  1.  

Розробити методичні рекомендації

«Робота з обдарованими дітьми у позашкільному навчальному закладі»

жовтень

Методист

  1.  

Організація звітів керівників гуртків, які працюють з обдарованими дітьми за напрямами.

згідно графіка

 

Керівники гуртків

  1.  

Організація творчих днів у пришкільних таборах з денним перебуванням

червень

Керівники гуртків, методист

  1.  

Забезпечувати участь вихованців гуртків у  обласних, Міжнародних, Всеукраїнських конкурсах, у екологічних, краєзнавчих конкурсах, акціях, проектах, дослідницько – пошукових робіт

протягом року

Керівники гуртків, методист

  1.  

Організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми з підготовки вихованців до участі у конкурсах.

протягом року

Керівники гуртків

  1.  

Стимулювання обдарованих дітей,  керівників гуртків, які працюють з ними.

протягом року

Адміністрація

  1.  

Популяризація здобутків обдарованих дітей через місцеві засоби масової інформації.

протягом року

Методист, керівники гуртків

  1.  

Продовжити співпрацю з сільськими та селищними головами по підтримці творчо обдарованих дітей, переможців Міжнародних, Всеукраїнських та обласних конкурсів.

протягом року

Адміністрація, керівники гуртків

 

Пам’ятка керівнику гуртка,

який працює з обдарованими дітьми

Керівник гуртка повинен пам’ятати, що для обдарованих дітей характерні:

  1. різнобічні інтереси і потреба у різноманітній інформації;
  2. знання з різних галузей;
  3. надання переваги завданням, які потребують зосередженості, стійкості уваги та передбачають прояв розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація тощо);
  4. прагнення відкривати і досліджувати нове (наприклад, інтерес до завдань на кмітливість);
  5. уміння тривалий час самостійно працювати;
  6. багатий словниковий запас для свого віку;
  7. наявність терпіння, що проявляється під час роботи;
  8. підвищене почуття відповідальності;
  9. значна працездатність та намагання працювати якомога більше (прояв у розв’язанні складних завдань, написанні об’ємних творів тощо);
  10. самостійне читання додаткової літератури з найрізноманітніших питань;
  11. бажання брати участь у заходах, які підвищують інтерес до навчання (наприклад, олімпіади, вікторини і т. ін.).

Керівник гуртка  повинен:

  1. Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути несхожим на нього.
  2. Знатися на психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
  3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
  4. Мати широке коло інтересів і вмінь.
  5. Мати почуття гумору (але без схильності до сарказму).
  6. Мати живий та активний характер.
  7. Виявляти гнучкість, бути готовим переглянути свої погляди і постійно самовдосконалюватися.
  8. Мати творчий (бажано, нетрадиційний) світогляд.
  9. Мати достатньо високу самооцінку, позитивну «Я – концепцію».
  10. Бути емоційно стабільним, бо співпраця з обдарованою дитиною потребує величезних емоційних витрат, а це – велике навантаження.
  11. Уміти індивідуалізувати навчання.
  12. Уміти модифікувати навчальні програми.
  13. Бути готовим до виконання найрізноманітніших додаткових обов’язків, пов’язаних із навчанням обдарованих дітей.

 

Форма входу
Новини освіти
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz