Обдаровані вихованці районного Будинку школяра Прилуцької районної ради 2018-2019н.р.
https://drive.google.com/file/d/1wnuKPdELxYfMNq86N94jx_T-FSa9R2nH/view?usp=sharing
План заходів
по забезпеченню системної роботи з обдарованими та талановитими дітьми
у районному Будинку школяра
№ п/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
Формування бази даних «Обдарованість». |
вересень |
Керівники гуртків |
|
Створення інформаційного банку даних обдарованих дітей. |
вересень-жовтень |
Методист |
|
Анкетування для орієнтованого дослідження творчої обдарованості учнів, психологічне тестування обдарованих дітей. |
вересень – жовтень |
Керівники гуртків, психолог |
|
Забезпечення участі обдарованих дітей у районних заходах. |
протягом року |
Керівники гуртків, методист |
|
Розробити методичні рекомендації «Робота з обдарованими дітьми у позашкільному навчальному закладі» |
жовтень |
Методист |
|
Організація звітів керівників гуртків, які працюють з обдарованими дітьми за напрямами. |
згідно графіка
|
Керівники гуртків |
|
Організація творчих днів у пришкільних таборах з денним перебуванням |
червень |
Керівники гуртків, методист |
|
Забезпечувати участь вихованців гуртків у обласних, Міжнародних, Всеукраїнських конкурсах, у екологічних, краєзнавчих конкурсах, акціях, проектах, дослідницько – пошукових робіт |
протягом року |
Керівники гуртків, методист |
|
Організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми з підготовки вихованців до участі у конкурсах. |
протягом року |
Керівники гуртків |
|
Стимулювання обдарованих дітей, керівників гуртків, які працюють з ними. |
протягом року |
Адміністрація |
|
Популяризація здобутків обдарованих дітей через місцеві засоби масової інформації. |
протягом року |
Методист, керівники гуртків |
|
Продовжити співпрацю з сільськими та селищними головами по підтримці творчо обдарованих дітей, переможців Міжнародних, Всеукраїнських та обласних конкурсів. |
протягом року |
Адміністрація, керівники гуртків |
Пам’ятка керівнику гуртка,
який працює з обдарованими дітьми
Керівник гуртка повинен пам’ятати, що для обдарованих дітей характерні:
- різнобічні інтереси і потреба у різноманітній інформації;
- знання з різних галузей;
- надання переваги завданням, які потребують зосередженості, стійкості уваги та передбачають прояв розумових операцій (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація тощо);
- прагнення відкривати і досліджувати нове (наприклад, інтерес до завдань на кмітливість);
- уміння тривалий час самостійно працювати;
- багатий словниковий запас для свого віку;
- наявність терпіння, що проявляється під час роботи;
- підвищене почуття відповідальності;
- значна працездатність та намагання працювати якомога більше (прояв у розв’язанні складних завдань, написанні об’ємних творів тощо);
- самостійне читання додаткової літератури з найрізноманітніших питань;
- бажання брати участь у заходах, які підвищують інтерес до навчання (наприклад, олімпіади, вікторини і т. ін.).
Керівник гуртка повинен:
- Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути несхожим на нього.
- Знатися на психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
- Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
- Мати широке коло інтересів і вмінь.
- Мати почуття гумору (але без схильності до сарказму).
- Мати живий та активний характер.
- Виявляти гнучкість, бути готовим переглянути свої погляди і постійно самовдосконалюватися.
- Мати творчий (бажано, нетрадиційний) світогляд.
- Мати достатньо високу самооцінку, позитивну «Я – концепцію».
- Бути емоційно стабільним, бо співпраця з обдарованою дитиною потребує величезних емоційних витрат, а це – велике навантаження.
- Уміти індивідуалізувати навчання.
- Уміти модифікувати навчальні програми.
- Бути готовим до виконання найрізноманітніших додаткових обов’язків, пов’язаних із навчанням обдарованих дітей.