Форми роботи дистанційного навчання
Дистанційне навчання - сукупність технологій, що забезпечують доставку вихованцям районного Будинку школяра основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивна взаємодія педагога та вихованців у процесі навчання, надання можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами, а також у процесі навчання.
Асинхронне навчання.
Учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації
E-mail дистанційне навчання. Воно здійснюється через листування педагогів і педагога через мережу інтернет.
Класичний варіант E-mail навчання передбачає отримання здобувачем освіти щоденних у один і той же час поштових повідомлень, у яких міститься невелика кількість текстового матеріалу та перевірочних питань до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до вихованців можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. Коли завершиться період дистанційного навчання, учні отримають перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу.
Навчання на платформах, у творчих кімнатах (соціальні мережі).
Для цього у обраній соціальній мережі створюється окрема група (коло, спільнота), на якій педагог розміщує навчальні матеріали. Це можуть бути як його власні матеріали, так і матеріали інших авторів з теми, що розміщені в інтернеті, або у тій же соціальній мережі. Вихованцям пропонується ознайомитися з цими матеріалами і написати до них коментар на задану тему (можуть бути як однакові, так і різні) із встановленого обсягу. У цьому випадку краще використовувати завдання, які потрібно обговорювати, хоча, допускаються і розрахункові завдання.
За такої форми асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат).
Характер створеної спільноти має давати можливість педагогу керувати сторінкою і вилучати невдалі матеріали і коментарі, розміщені на ній вихованцями. Також можна обрати формат спільноти з обмеженим доступом (тільки для учасників спільноти).
Синхронне дистанційне навчання, чат-заняття
Воно вимагає від учасників навчального процесу одночасної присутності у віртуальному середовищі хмарного сервісу або програми. Здійснюється шляхом організації одночасної зустрічі учасників навчання через різноманітні сервіси для online спілкування (Skype, GoogleTalk, спільні документи). Дистанційні лекції, ділові ігри, тестування, відео -заняття, лабораторні роботи, практикуми, листування, створення проектів, тощо.
Підсумковий наказ районного заочного конкурсу конкурсу авторських віршів та прозових творів «Повертайся живим!»
https://drive.google.com/file/d/1ms6HTNfhWJoJ28n5rHmwP8hCEONJX26U/view?usp=sharing
Про затвердження Плану районних організаційно-масових заходів районного Будинку школяра на 2018-2019н.р
https://docs.google.com/document/d/1-8nDTpDCAOUTGl6jmN6we8PSnopx90YL9A0GFqsB6Qc/edit?usp=sharing
Наказ районного Будинку школяра Прилуцької районної ради "Про підсумки проведення районного конкурсу" Театральна весна" https://drive.google.com/file/d/1_ZTsa2uHybwvIW5Mk8_IaGuc0X92nfyg/view?usp=sharing
Наказ районного Будинку школяра Прилуцької районної ради "Про організацію і проведення районного конкурсу з флористики та фітодизайну" , Про організацію і проведення районного конкурсу естрадної пісні «Пісня на добро», Про проведення районного конкурсу « STOP СНІД» -https://drive.google.com/file/d/0B-q2Nqv9Zd6vcm5CclBGbFRYejg/view?usp=sharing
|